Aici veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări despre livrare, metode de plată, returnări și serviciul nostru de asistență pentru clienți. Dorim să ne asigurăm că experiența dvs. de cumpărături la noi este cât mai lină posibil și că aveți toate informațiile necesare. Dacă nu găsiți aici ceea ce căutați, nu ezitați să ne contactați. Echipa noastră dedicată de asistență pentru clienți este disponibilă pentru a vă ajuta cu orice problemă. Citiți mai departe pentru a afla mai multe despre opțiunile noastre de livrare, metodele de plată disponibile, procesul de returnare și cum ne puteți contacta.

Produse & Administrare

Da. Produsele noastre sunt suplimente alimentare. Suplimentele alimentare ajută la acoperirea necesarului de micronutrienți atunci când acest lucru este dificil prin dietă sau atunci când cererea este crescută în anumite situații de viață (de exemplu, în cazul stresului în viața profesională sau personală).

Compoziția produselor noastre este realizată pe criterii științifice. Produsele noastre sunt dezvoltate pe baza studiilor care analizează utilizarea micronutrienților și influența dietei în diferite aplicații. Echipa noastră este formata din experți, oameni de știință, medici, farmaciști și nutriționiști. Profesioniștii din domeniu pot solicita informații relevante. Din păcate, nu putem oferi aceste informații utilizatorilor fără pregătire științifică-medicală din cauza reglementărilor legale.

Termenul de valabilitate minim (TVM) se bazează întotdeauna pe durata de valabilitate a materiilor prime utilizate pentru producție. Produsele noastre sunt valabile cel puțin până la data TVM imprimată, dacă sunt păstrate nedeschise. Putem garanta calitatea și conținutul de substanțe active până la data TVM indicată. Deoarece nu folosim conservanți artificiali în produsele noastre, unele dintre acestea au o durată de valabilitate comparativ mai scurtă. Totuși, toate produsele pot fi consumate fără probleme în cadrul perioadei de valabilitate, dacă sunt respectate recomandările noastre de pastrare si dozare.

Investim în calitatea materiilor prime utilizate și producem conform celui mai înalt standard de calitate pentru alimente din Europa (ISO22000). Produsele noastre sunt testate regulat de laboratoare independente pentru a asigura calitatea. În plus, investim în competență și știință. Echipa noastră de experți răspunde personal și competent la numeroase întrebări de la medici, farmaciști și utilizatori în fiecare lună.

În general, suplimentele alimentare pot fi luate în orice moment al zilei. În funcție de preparat și de toleranța individuală, anumite momente pot fi mai avantajoase. Vă rugăm să țineți cont și de recomandările noastre individuale de consum pentru produsele noastre. Desigur, un plan individual de administrare poate fi stabilit împreună cu un medic sau profesionișt din domeniul sănătății.

Pentru recomandări individuale de dozare, vă rugăm să vă adresați medicului sau terapeutului dvs., deoarece acestea includ numeroși factori pe care noi nu îi putem lua în considerare. În general, recomandăm respectarea dozelor indicate pe eticheta produsului.

Suplimentele noastre alimentare ar trebui depozitate într-un loc răcoros și uscat, ferite de lumina directă a soarelui și căldură. Informații suplimentare privind depozitarea sunt disponibile pe eticheta fiecărui produs, precum și pe paginile produselor din magazinul nostru online.

Micronutrienții au multe proprietăți și caracteristici pozitive, confirmate de Autoritatea Europeană pentru Siguranța Alimentară (EFSA).

Da. Această informație poate fi găsită pe pagina fiecărui produs, marcate cu un simbol clar.

Da. Această informație poate fi găsită pe pagina fiecărui produs, marcate cu un simbol clar.

Da. Această informație poate fi găsită pe pagina fiecărui produs, marcate cu un simbol clar.

Dacă va considerati o persoană sănătosă și nu aveți nevoi speciale, această presupunere este corectă. Aceasta presupune însă o dietă echilibrată, variată și bogată în ingrediente proaspete. Persoanele bolnave, aflate în convalescență și cele aflate în situații speciale de viață, cum ar fi o situatie dificilă cu incarcare de stres, au adesea nevoie de un necesar crescut care poate fi greu de acoperit doar prin dietă. În aceste cazuri, poate fi util să se ia suplimente de micronutrienți. Studiile nutriționale comandate de guvernul federal (Studiul național de consum II, partea 1, publicat de Ministerul Federal al Alimentației, Agriculturii și Protecției Consumatorilor și Studiul național de consum II, partea 2, publicat de același minister) arată că mulți oameni din Germania nu ating valorile de referință pentru aportul recomandat de nutrienți prin dieta zilnică.

Este adevărat că anumiți micronutrienți, cum ar fi zincul și cuprul sau calciul și fierul, sunt absorbiți prin aceeași cale metabolică și, prin urmare, se pot anula reciproc. Produsele Life Prevent sunt dozate echilibrat în mod rațional. Alți micronutrienți se completează reciproc și sunt deosebit de eficienți în combinație. De asemenea, folosim vitamine exclusiv în formă activată pentru a asigura o mai bună absorbție.

Materialul din care sunt făcute capsulele noastre este hidroxipropilmetilceluloza. Este o fibră vegetală naturală, care constituie și principalul component al pereților celulari vegetali. Este cea mai frecventă substanță organică.

Majoritatea vitaminelor și mineralelor, cu excepția E, D, K și A, sunt solubile în apă și nu pot fi stocate în organism – nu se formează un depozit care să fie umplut. Trebuie să le furnizăm zilnic organismului. Produsele Life Prevent sunt astfel concepute pentru un consum permanent și preventiv.

Comandă

Confirmarea comenzii, inclusiv numărul comenzii, este trimisă automat la adresa de e-mail specificată la cumpărare. Dacă nu găsiți acest e-mail, vă rugăm să verificați și dosarul de spam. Dacă nici acolo nu găsiți confirmarea, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin formularul de contact.

Starea comenzii dvs. poate fi verificată în contul dvs. de utilizator, la secțiunea „Comenzi”.

După ce comanda dvs. a fost expediată, veți primi o confirmare de expediere prin e-mail, care include informații pentru urmărirea coletului.

Da, veți primi o notificare automată prin e-mail atunci când comanda dvs. a fost predată serviciului de curierat. Dacă nu găsiți acest e-mail, vă rugăm să verificați și sectiunea de spam din e-mailul dvs. În cazul plății prin transfer bancar, comenzile sunt procesate după confirmarea plății, de obicei în aproximativ 2 zile lucrătoare de la efectuarea transferului.

Livrare

Timpul de livrare variază în funcție de metoda de expediere și de locația dvs.

În general, pentru livrările în România, timpul de livrare este de aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cadrul UE, poate dura între 2-8 zile lucrătoare. Informații suplimentare sunt disponibile pe pagina noastră de costuri de transport.

Informații detaliate sunt disponibile pe pagina noastră de costuri de transport.

Da, oferim livrare internațională. Vă rugăm să rețineți că pot apărea taxe vamale și taxe suplimentare. Informații detaliate sunt disponibile pe pagina noastră de costuri de transport.

Da, puteți urmări coletul online pe pagina de urmărire a livrării sau pe pagina partenerului nostru de curierat. Folositi numărul de urmărire colet primit prin e-mail și codul poștal.

Plată

Acceptăm carduri de credit (Visa, MasterCard) precum și transferuri bancare. Disponibilitatea individuală a anumitor metode de plată poate varia în funcție de creditul clientului sau de țara de livrare. O listă completă a metodelor de plată este disponibilă aici.

Da, folosim tehnologia de criptare SSL pentru a proteja informațiile dvs. de plată. Nu stocăm datele sensibile ale plății pe serverele noastre.

Da, veți primi o factură detaliată în pachetul dvs si pe e-mail.

Returnări și Schimburi

Returnarea produsului în termenul de 14 zile de la primire este posibilă fără probleme. Vă rugăm să returnați produsul nedeschis/nefolosit/în ambalajul original la adresa:

Life Prevent Supplements Srl
Bdul. 21 Decembrie 1989, nr. 148,
400604, Cluj Napoca, România

Este important să includeți în pachet fie factura, fie o notă scurtă și clară cu numărul comenzii, pentru ca echipa noastră să poată identifica corect produsul returnat. După primirea și procesarea returnării, vă vom rambursa prețul de achiziție, fara costurile de transport, cât mai curând posibil. Recomandăm trimiterea produsului asigurat, deoarece noi sau curierul nu putem răspunde pentru pierderea coletului.

Costurile de returnare sunt suportate de client, cu excepția cazurilor în care produsul este defect sau s-a produs o greșeală.

Rambursarea se face cât mai curând posibil după primirea și procesarea returnării. Ne straduim sa realizam acest proces cat mai rapid, totusi, poate dura până la 14 zile.

Serviciul pentru clienți

Puteți contacta serviciul nostru pentru clienți prin e-mail la info@lifeprevent.ro sau telefonic la +40 769 21 48 28. Suntem bucuroși să vă ajutăm.

Cont

Nu este necesar un cont de client pentru a face cumpărături de pe magazinul online Life Prevent. Crearea unui cont este gratuită și accelerează procesul de finalizare a comenzii. Cu un cont de client, puteți:

  • Finalizați mai rapid achizițiile
  • Verificați statusul comenzilor actuale
  • Vizualizați și comandați din nou comenzile anterioare
  • Actualizați informațiile contului
  • Schimbați parola
  • Salvați mai multe adrese de livrare

Dacă faceți cumpărături ca invitat, toate confirmările și actualizările comenzii vor fi trimise doar prin e-mail și nu veți putea urmări aceste informații pe site-ul nostru.

Ați confirmat contul dvs. de client sau adresa de e-mail? Un e-mail de confirmare a fost trimis automat după crearea contului. Dacă nu găsiți acest e-mail, vă rugăm să verificați sectiunea de spam din e-mailul dvs. Asigurați-vă că nu există spații înainte sau după adresa de e-mail introdusă. Dacă ați uitat parola, faceți clic aici.